Slovenski startup Epidemic po dobrem letu poslovanja do 400.000€ investicije

18. 03. 2021

Slovenski startup Epidemic po dobrem letu poslovanja do 400.000€ investicije

Slovenski startup Epidemic, ki se s svojo rešitvijo za povezovanje blagovnih znamk z vplivneži, vse bolj uveljavlja na trgu, je za širitev poslovanja prejelo prvo večjo investicijo. Trije slovenski angelski investitorji so skupaj vložili 400.000€, saj so v podjetju prepoznali unikatno vrednost, ki jo blagovnim znamkam lahko prinesejo nano- in mikro-vplivneži ter trženje od ust do ust.

Epidemic je v preteklosti že prejel nagrado za svojo uporabo umetne inteligence pod sponzorstvom Amazon Web Services (AWS), zato lahko pričakujemo hitro širjenje poslovanja tako v Sloveniji kot v tujini.

Gre za izjemen dosežek v sicer nepredvidljivem letu in za eno največjih investicij s strani slovenskih vlagateljev na sploh.  "Z vloženim denarjem bomo lahko povečali ekipo, bazo svojih vplivnežev in nadaljevali s širjenjem poslovanja ter nadgradnjo umetne inteligence, ki jo uporabljamo za iskanje najprimernejših vplivnežev za vsako podjetje posebej," pravi Nika Kristina Butina, direktorica in soustanoviteljica podjetja. Uspeh podjetja pripisuje temu, da je ekipa našla odgovor na upadanje zaupanja sledilcev.

Še pred nekaj leti je inovativni marketing večinoma pomenil najemanje velikih zvezd družbenih omrežij, ki so si svojo slavo in vpliv so  prislužili z rednimi objavami o svojem življenju, navadah in izdelkih, ki jih uporabljajo. Takšna sodelovanja so bila posebej uspešna, saj so vplivneži v krogu svojih sledilcev uživali poseben ugled, zaradi tega pa so njihova (bolj ali manj prikrita) oglasna sporočila naletela na bolj plodna tla. Sčasoma je velike vplivneže na nek način prizadel njihov lasten uspeh - sledilci so prepoznali vse bolj pogosta in vse bolj očitna oglaševalska sporočila, fejmiči pa - kot jim ljubkovalno pravijo najstniki - (vsaj delno) svojo oglaševalsko moč. 

Epidemic zato stavi ravno na pristnost svojih nano in mikro vplivnežev, ki jih ima v bazi že preko deset tisoč, hkrati pa bazo s pomočjo umetne inteligence ves čas širi, saj za vsak projekt poišče ravno tiste “ljudi s sosednje ulice”, ki si produkt resnično želijo predstaviti svojim sledilcem. Gre torej za vplivneže z največ nekaj tisoč sledilcev, ki delijo tiste izdelke in storitve podjetij, ki jim sami zaupajo - iskrena, svobodna in pogosto dvosmerna komunikacija s sledilci je za Epidemic ključnega pomena. Vrednost takšne oblike marketinga so prepoznala številna slovenska in tuja podjetja na slovenskem trgu, med drugim Wolt, Barbie, Pampers, Mali Junaki, Fisherprice, Mercator in Petrol, ki izbrane nano- in mikro-vplivneže uporabljajo tako za večjo prepoznavnost kot za rast prodaje.

Mlada ekipa je za svojo uporabo umetne inteligence že prejela Amazon Web Services nagrado v višini 100.000€. Med kriteriji pri nagradi AWS so bili uporaba umetne inteligence za reševanje dejanskega poslovnega izziva, prodajni potencial rešitve, kompleksnost in pozitiven vpliv na družbo. “Ta nagrada je izjemno priznanje našemu delu, hkrati pa nam prinaša prepoznavnost tudi v širšem prostoru, kamor se širimo, ” še pove Butina.

Epidemic je nastal v letu pred epidemijo

Za Epidemic je bilo leto 2020 vsekakor epidemično, saj se je njihovo poslovanje tako povečalo, da so zaposlili že tri nove člane ekipe, poslovanje pa iz Slovenije razširili še v devet evropskih držav, Avstralijo in ZDA. Pa vendar so podjetje poimenovali preden je kdorkoli na Covid-19 sploh pomislil. "Želeli smo močno ime, ki ponazori, kako hitro se lahko nekaj razširi. Na negativno reprezantacijo tega v resničnem življenju seveda nismo računali, vendar pri imenu ostajamo, saj smo z njim dosegli prve zastavljene cilje," še pove Butina.

Za velik uspeh podjetja je še bolj kot odlična ideja, pomembna ekipa, ki stoji za njo. Trije ustanovitlji podjetja se mladosti navkljub ponašajo s številnimi dosežki in izkušnjami. Nika Kristina Butina je svoje prvo IT podjetje ustanovila pri enaindvajsetih, z njim osvojila prvo mesto na startup tekmovanju Eureka Innovest Barcelona in bila kot častna gostja povabljena na Young Global Leadership Summit na Florido ter Startup & talent exhibition tour v Silicon Valley. V idejo Epidemica je verjela tako močno, da je v zadnjem trenutku odstopila od doktorskega študija. Jedro Epidemica sestavljata še Gašper Anderle, ki so ga mednarodna podjetja že v času študija strojništva najemala za pomoč pri vizualizaciji podatkov in Martin Šušterič, ki je s svojim programerskim znanjem udeleževal nacionalnih programerskih tekmovanj, kjer je dosegal vrhunske rezultate in dve leti (2015, 2016) tudi zastopal Slovenijo na srednje-evropskem tekmovanju CERC.

Kontakt za medije

Nika Kristina Butina, soustanoviteljica in direktorica

nika@epidemic.co, 051361178

https://epidemic.co

 

Nazaj