Na spletu prodajamo vse – izdelke, storitve, informacije.

18. 12. 2018

Na spletu prodajamo vse – izdelke, storitve, informacije.

V začetku decembra smo z Markom Petrejem, strokovnjakom za spletne strani, grafičnim oblikovalcem, predavateljem in podjetnikom, spoznali korake zasnove spletne strani, ki bo prinašala želene rezultate. “Prodajne spletne strani ne potrebujejo le tisti, ki imajo spletno trgovino. Prodajna spletna stran je tudi tipična predstavitvena spletna stran podjetja,« je prepričan Petrej.

Spletna stran = 24/7 prodajalec

Spletna stran podjetja je pomemben prodajalec, zato upoštevajte splošne zakonitosti in pravila prodaje. Kot osnovo vzemite marketinški model AIDA, ki pravi, da gre vsak kupec, preden kupi izdelek, skozi sledeče faze zaznavanja:

A – ATTRACTION, AWARENESS (pritegnitev pozornosti in zavedanje)
I – INTEREST (zanimanje)
D – DESIRE (želja po izdelku oz. storitvi)
A – ACTION (akcija, nakup)
S – SATISFACTION (nadgradite prodajni proces z zadovoljstvom vašega kupca!)

Dober vtis je ključen

Če želite, da bo vaša spletna stran dobro sprejeta, je vtis, ki ga naredite na vašega uporabnika, ključen. Nanj lahko vplivate na več načinov: s podobo, uporabnostjo, vsebino, hitrostjo nalaganja strani, izborom barv in še in še. Nedvomno bodo uporabnika odvrnile slovnične napake in uporaba nekvalitetnih slikovnih gradiv. Saj veste – slika pove več, kot 1000 besed, zato poskrbite, da boste objavljali kvalitetne »trendi« fotografije, videe in druga slikovna gradiva. Tudi sicer poskrbite, da bo vaša spletna stran čim bolj pregledna in enostavna za uporabo ter da bo uporabniku nudila čim več interaktivnosti.

Postavite si smernice in dolgoročne cilje!

Pomembno je, da ne izvajate aktivnosti, ki bi vas pripeljale do neželenega cilja. Zastavite si kratkoročne in dolgoročne cilje, ki naj bodo: SPECIFIČNI, MERLJIVI, ATRAKTIVNI, REALNI in ČASOVNO SPREJEMLJIVI. Preden začnete postavljati spletno stran, zelo natančno določite tip OSEBNOSTI vašega uporabnika: definirajte njegove demografske, geografske, psihografske in vedenjske lastnosti. Zavedajte se pasti in nevarnosti, ki sledijo, če »zgrešimo« osebnost.

Vsebinska struktura in oblika z roko v roki

Zavedajte se, da z vsebino vplivamo na vse korake obiska spletne strani, zato vsebine popolnoma prilagodite uporabniku. Temeljito razmislite o hierarhiji storitev oz. izdelkov, o smiselnosti uporabe bloga in foto galerije ter skrbno zastavite menije, ki bodo uporabnika vodili po vaši strani: uporabite kratka imena, ki jim bodo postregla s hitrimi »rešitvami«. Oblika, razporeditev strani  in vsebina, so ključni pri ohranitvi uporabnikove pozornosti, zato poskrbite, da bodo popolnoma usklajeni.

Površno branje spletnih strani

Pri branju spletnih strani smo uporabniki vse manj pozorni, preskakujemo odstavke in v trenutku, ko nas nekaj zmoti, odidemo, zato pazite, da način pisanja popolnoma prilagodite vašemu uporabniku, smiselno uporabite kratke stavke, podpise pod slikami, podnaslove, kratke in strnjene vsebine, krepke (odebeljene) pisave, hiperpovezave …

Še nekaj uporabnih dragocenosti, ki jih ne smete spregledati:

  • Zadev se lotite postopoma.
  • Črpajte ideje iz drugih spletnih strani.
  • Idej ne kopirajte, ampak jih prilagodite lastnim potrebam.
  • Preučite lastno konkurenco.
  • Spletna stran naj bo mobilna.
  • Celotno zadevo postavite v skupni imenovalec.
  • Spletna stan naj bo nujno mobilna.
  • Pazite na tehnično in vsebinsko kakovost slik.
  • Video vsebine so v porastu – naj bodo kratke, dinamične, ne dolgočasne in preveč dokumentarne!
  • Svojemu uporabniku na spletni strani ponudite konkretno rešitev. Uporabite POZIV K AKCIJI!

Zapisala: Mateja Prinčič

Delavnico sofinancirajo:

Nazaj