Razturi na maturi – učenje na inovativen način

20. 05. 2021

Razturi na maturi – učenje na inovativen način

“Razturi na maturi,” prejemnik SK 75, konvertibilnega posojila za zagon inovativnih podjetij Slovenskega podjetniškega sklada in član skupnosti Tehnološkega parka Ljubljana, je v enem letu dosegel več kot 5.000 uporabnikov generacije Z,  podpisal partnerstva s šolami in dijaškimi sekcijami ter Mastercard Slovenija in beleži več kot 50 % mesečno rast prihodkov v zadnje pol leta. Vse vsebine, ki so potrebne za uspešno opravljeno maturo, so pripravili izkušeni profesorji in profesorice na podlagi maturitetnih katalogov in učnih načrtov.

Platforma vsebuje video razlage snovi za slovenščino, matematiko in angleščino in je namenjena vsem slovenskim dijakom in dijakinjam. Na platformi so naložene tudi interaktivne vaje z razlagami, maturitetne pole, webinarji različnih tematik ter možnost ocene in komentiranja pripravljenih pisnih sestavkov pri slovenščini in angleščini. Omogočeno je večkratno poslušanje razlag in strukturirano utrjevanje snovi. Vsebine na platformi so pripravili izkušeni profesorji in profesorice na podlagi maturitetnih katalogov in učnih načrtov. Nudijo tudi  individualne inštrukcije. 

Razturi na maturi – drugačen pristop k učenju

V prvih treh mesecih po lansiranju se je na platformi registriralo približno 3000 dijakov in dijakinj. Ob lansiranju so bile na platformi dostopne vsebine za maturante in maturantke, v šolskem letu 2020/2021 pa so vsebine razširili na vsa 4 leta srednje šole in gimnazije. Skupnost platforme Razturi na maturi hitro raste, v tekočem šolskem letu je registriranih že preko 5000 dijakov in dijakinj. Platformo Razturi na maturi uporablja 10 % vseh slovenskih maturantov in maturantk. Odlično delo ekipe, zanesljive in strokovne vsebine ter poskok števila registriranih se kaže tudi v mesečni rasti prihodkov; v zadnje pol leta beležijo več kot 50 % mesečno rast.  

Dijakom in dijakinjam želijo ponuditi različne ugodnosti in jim pri doseganju njihovih ciljev in izobrazbe kar najbolje pomagati. Tako so konec leta 2020 sklenili svoje prvo večje B2B partnerstvo s podjetjem Mastercard. V okviru sodelovanja je Mastercard mladinskim ekipam svojih treh sponzoriranih klubov (NK Maribor, NK Bravo in RK Celje Pivovarna Laško) omogočil celoletni dostop do vsebin na platformi. S tem so želeli vzpodbuditi zanimanje za učenje in delo za šolo tudi med mladimi perspektivnimi športniki. Številne obveznosti mladih športnikov terjajo svoj davek na področju šolanja, z inovativnim pristopom k pridobivanju izobrazbe pa je učenje lahko veliko lažje in bolj zabavno.       

Močna skupnost generacije Z

Platforma Razturi na maturi gradi kvalitetno skupnost za dijake in dijakinje, zato se z njimi povezujejo na različne načine. Med drugim tudi preko srednjih šol in gimnazij po Sloveniji ter dijaških sekcij študentskih klubov. Med dijaki in dijakinjami imajo velik doseg,  prav zato so razna sodelovanja z njimi ključna za vsa podjetja, ki jim je za poslovanje bistven doseg in prepoznavnost med generacijo Z.

Na svojem YouTube profilu, kjer imajo 363 naročnikov, objavljajo nekaj izmed svojih mnogih webinarjev z dobrimi nasveti in uporabnimi vsebinami. Zelo dejavni so na svojem Instagram profilu, kjer imajo skoraj 3000 zvestih sledilcev. Dnevno pripravljajo vsebine, ki so dijakom in dijakinjam v danih trenutkih najbolj kredibilne. V mesecu maju so zelo uspešno pričeli s TikTok kampanjo, kjer so se povezali s slovenskimi TikTok vplivneži in vplivnicami. V 10 dneh so, z dobro pripravljeno kampanjo, dosegli 335.300 ogledov in več kot 10.000 všečkov ter tako ponovno dokazali, da tržno komuniciranje z Generacijo Z resnično dobro poznajo in si na trgu mladih gradijo močno prepoznavnost. 

Širitev na tuje trge

Kljub temu, da je to novejši in drugačen pristop k učenju, s platformo nikakor ne želijo nadomestiti klasičnega načina učenja in priprav na maturo, temveč zgolj stopiti naproti mladim ter jim prizanesti nekaj skrbi in neprespanih noči. Imajo jasno začrtane cilje za prihodnost in komaj čakajo, da jih uresničijo.

S prihodnjim šolskim letom načrtujejo vstop na prvi tuj trg, kjer bodo, s formalnimi in neformalnimi vsebinami, pomagali mladim, hkrati pa načrtujejo tudi vrsto tehnoloških nadgradenj, s katerimi želijo usmerjati nadaljnji razvoj digitalnega izobraževanja.

 

 

 

 

 

Nazaj