Povezujemo se z ljudmi in ne z logotipi

17. 09. 2018

Povezujemo se z ljudmi in ne z logotipi

V Tehnološkem parku Ljubljana je, v sredo, 12. 9. 2018, v sproščenem vzdušju potekala izredno praktično naravnana delavnica o uporabi najhitrejše rastočega družbeno poslovnega omrežja LinkedIn. Delavnico sta vodila ustanovitelja in idejni vodji blagovne znamke Global Disruption, Maja Novak in Kristjan Zemljič, ki sta tudi v privatnem življenju odličen tandem.

Gradnja globalne prepoznavnosti z LinkedInom

Njuna posebnost in posebnost njunega tima je, da so unikatni, drugačni, zelo fleksibilni in da na LinkedInu stavijo predvsem na grajenje kakovostnega, dolgoročnega odnosa s strankami. To je bil tudi prvi in temeljni nasvet udeležencem na delavnici: »bodite osebni, unikatni in najdite svojo posebnost. Svojo zasebno strast prenesite tudi na svoj LinkedIn profil«.

Osebni profil vs. poslovni

Osebni profil je uspešnejši od poslovnega, nam je zaupala Maja. Povezujemo se z ljudmi in ne z logotipi. Vedno iščemo ljudi, ki imajo zanimanja, interese, znanja, ki so nam sorodna ali nam prav ta primanjkujejo. Gradite predvsem osebni profil, na poslovnem pa združujte svoje zaposlene, ki kot uspešni posamezniki, dajejo kredibilnost vašemu podjetju.

Ali imate video predstavitev in zakaj ne?

Pri ustvarjanju LinkedIn profila je potrebno upoštevati vsako podrobnost; od primerne fotografije, dodelanega headline-na, kjer poudarimo predvsem svojo posebnost in dodano vrednost. Povzetek naj pri bralcu vzbudi zanimanje in vsebuje kakšno osebno noto, ter predvsem naj vsebuje dosežke in konkretne rezultate. Največji trend v zadnjih nekaj letih je video predstavitev, zato ni razloga, da ga nebi imeli tudi na vašem LinkedIn profilu. Poleg vsega naštetega pa je bistvo, da imamo vedno v mislih odgovor na vprašanja; koga želimo doseči, zakaj in kakšen vtis želimo pustiti.

Kaj ponuja plačljiva verzija?

LinkedIn omrežje omogoča tudi zastavitev odlične plačljive strategije marketinga in prodaje, pri kateri pa je dobro da se držimo naslednjih napotkov:

  • targetirano iskanje in profiliranje strank,
  • personalizirano spremljanje in komentiranje konkurence,
  • nagovarjanje več potencialnih kupcev naenkrat

in kar je bistvo, da verjamete v svoj produkt in namenite dovolj časa upravljanju LinkedIna.

Ste vedeli, da ljudje LinkedIn sporočilo odprejo hitreje kot e-mail?

Še vedno velja, da je LinkedIn poslovno družbeno omrežje, ki je namenjeno predvsem vzpostavitvi in gradnji odnosov s pridobljenimi kontakti. Da pridobimo več strank je potrebno ogromno testiranja, potrebno je izstopiti iz cone obdobja, iti preko zavrnitev in vlagati v svoje znanje. Pri poslanem povabilu naj bo vaša komunikacija nevsiljiva in preprosta, poudarite skupen interes. Poslužujete se lahko programov za personalizirano pošiljanje sporočil. Ne izpustite priložnosti, da bo vaše sporočilo čim bolj osebno, preprosto in z dodano vrednostjo predvsem pa naj bo vaš cilj pridobiti pridobiti mail naslov, saj ko se komunikacija preseli iz družbenih omrežij v komunikacijo preko e-pošte postane veliko bolj kredibilna in ima večjo možnost sklenitve posla.

Česa ne počnite na LinkedInu

Negativnost in nekulturnost ne spada v poslovni svet, četudi je »samo« družabnem omrežju, ne objavljajte preveč ali premalo (optimalno je objavljenje treh objav na teden), ne objavljajte samo sebe in delite tudi vsebine drugih, agresivna prodaja ni zaželjena, predvsem pa se zavedajte, da LinkedIn ni Facebook. Če je Facebook namenjen bolj zabavi in zabavnih družbenih vsebin, pa je LinkedIn predvsem poslovno omrežje, namenjeno navezavi poslovnih kontaktov in sodelovanj.

Avtorica: Sandra Piškur

PPT predstavitev obeh predavateljev si lahko naložite na spletni strani https://global-disruption.com/linkedin/.

Aktivnosti Tehnološkega parka Ljubljana d.o.o. v okviru operacije SIO-TPLJ-2018-2019 sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj. Operacija se izvaja v okviru Operativnega programa za izvajanje Evropske kohezijske politike v obdobju 2014 – 2020, prednostne osi: 3 Dinamično in konkurenčno podjetništvo za zeleno gospodarsko rast.

Nazaj