Besedilo spletne strani mora v petih sekundah pritegniti kupca!

20. 09. 2018

Besedilo spletne strani mora v petih sekundah pritegniti kupca!

Vsebina spletne strani mora izhajati iz poznavanja navad in želja svojih kupcev ter jih v skladu s tem jasno, kratko in konkretno nagovarjati. Ampak ustvariti takšno vsebino ni lahko, saj se nehote zopet vrnemo k pisanju o sebi in svojem produktu. Kako to spremeniti nam je, na delavnici v Tehnološkem parku Ljubljana, zaupal Primož Cigler iz Proteus Themes.

Na delavnici smo  na konkretnih primerih spletnih strani udeležencev skupaj naredili pregled, kaj njihova spletna stran obiskovalcu sporoča ter kako jo razumejo ostali. Analizirali smo tipične napake, ki jih podjetja pri pisanju besedil za spletno stran delajo ter kako to spremeniti, če želimo doseči želene cilje.

Tipične napake spletne strani

Najbolj pogoste napake, ki jih počnejo podjetja, je da izhajajo iz sebe in govorijo o sebi. Običajno so takšne strani preveč formalne in suhoparne.

Imate 5 le sekund, da prepričate obiskovalca

Če obiskovalcu v prvih petih sekundah ne poveste razumljivo kaj ponujate, bo po vsej verjetnosti zapustil vašo stran. Pri oblikovanju uspešnih besedil si lahko pomagate z eno izmed formul, npr. AIDA, ki je sestavljena iz štirih elementov nagovarjanja kupcev:

  • Attention
  • Interest
  • Desire
  • Action

Svoje podjetje, v katerem smo že nekaj let dobro poznamo, poznamo produkte, procese, kulturo, zato o tem lahko pišemo v nedogled, našo idealno stranko oz. persono pa je težje razumeti. Izhajate iz tega kaj si oni želijo, ustvarite njihove sanje, a vendar le če jih lahko uresničite. Primerjava slabšega in boljšega besedila:

Udeleženci so na delavnici opravili praktični test, in sicer so morali:

  1. Napisati s čim se ukvarjajo, kakor bi to napisali običajno: Naše podjetje se ukvarja/nudi/ponuja.
  2. Napisati oz. braniti svojo trditev kot če bi jim kdo rekel »so what?« To je vsebina, ki ustvarja vašo edinstveno prodajno ponudbo (Unique Selling Proposition)

Ključni nasveti pri pripravi vsebin za spletne strani

  1. Pri pisanju besedil uporabljate formule (npr. AIDA)
  2. Zavedajte se petih sekund pozornosti obiskovalcev
  3. Ne govorite o sebi, ampak o kupcu
  4. Uporabljajte enostaven jezik in manj podatkov
  5. CTA (Call to action), relevanten, glede na cilje

Na spletno stran ni potrebno naložiti vseh besedil, brošur, predstavitev in vsega ostalega, kar imate. Manj je več ;)

Predstavitev predavatelja si lahko naložite na spletni povezavi.

Avtorica: Elvisa Basailović

 

Nazaj