ScaleUPgrade Meetup: Business Development Boost

ScaleUPgrade Meetup: Business Development Boost

Datum dogodka: 10. 11. 2021 ob 09:00

Hitro rastoča, tehnološka scale-up podjetja vabimo na Business Development poslastico, ki je vedno riskantna in draga komponenta, vendar pomembna za ustvarjanje vrednosti za vaše podjetje. Na delavnici vam bomo z dvema vrhunskima in uspešnima business developerjema predstavili, kako razširiti poslovanje, povečati prihodke in izboljšati dobičkonosnost s sklepanjem strateških partnerstev. Ključni cilj pa je, kako sprejemati inteligentne poslovne odločitve, ki bodo temelj prihodnosti in razvoja vašega podjetja ter bodo ustvarjale vrednost za vaše podjetje in vaše stranke.

Zaradi spremenjenih epidemioloških razmer bomo jutrišnje srečanje izvedli preko Zoom platforme! Ko prejmemo vašo prijavo, vam bomo poslali povezavo.

Dogodek sestavljata dva ločena modula, ki ju bosta vodila dva uveljavljena in uspešna business developerja, ki sta uspešno pomagala že več podjetjem, ki so prej vrsto let prodajali sami, vendar manj uspešno (npr. Klika/Sportradar, VR). Z nami bosta:

  • Matt Mayfield, ki v okviru BizExpanda pomaga IT firmam pri pridobivanju velikih korporacij v Nemčiji, Avstriji in Švici.
  • Tomaž Pavlica, ki slovenskim investitorjem pomaga pri uporabniški izkušnji njihovih scaleupov, da boljše targetirajo tuje stranke

1. Outbound Business development for DACH z Matt Mayfiledom

Vsebina: Uvodna diagnostika kaj je pri podjetju 'exportable', kakšen bi bil lokalni product-market-fit v DACH-corpo segmentu in pa uvodni vpogled v proces Business Developmenta za dejanski prodor.

  • Kdaj: Sreda 10. 11. 2021, ob 9. uri
  • Kje: Zoom
  • Za koga:
    • ICT firme, ki želijo prodreti v DACH regijo.
    • Nujni pogoji: Ste v B2B, vaše stranke so »large corpo« stranke, imate tudi linkedin/email prodajo, znate dostaviti kredibilnost na daljavo, imate dovolj zdravo maržo, da prenesete konkurenco.

Prijave na delavnico so zaprte, saj so mesta že zapolnjena.

2. User experience strategy for international penetration s Tomažem Pavlico

Vsebina: V stranko usmerjena organizacija in procesi (CCO-customer centered organization). Jasno definirana pot – proces stranke z nami (customer journey), ki omogoča prodaji in marketingu, da delujeta sinhrono in izvajata prave aktivnosti ob pravem času.

  • Kdaj: Sreda 10. 11. 2021, ob 11. uri
  • Kje: Zoom
  • Za koga: Za vse, ki želite »poboostati« Buisness Development v vašem podjetju. 

Na delavnico se lahko povežete preko Zoom povezave. Vabljeni!

Kdo sta Matt in Tomaž?

Matt Mayfield, Američan, ki živi in dela v Sloveniji, je eden najbolj priznanih in uspešnih start-up mentorjev oz. svetovalcev na področju prodaje in marketinga, globalne rasti podjetij in poslovnega razvoja ter tehničnega razvoja. Pri svojem svetovalnem delu se osredotoča predvsem na pravilno načrtovanje in izvedbo poslovnih aktivnosti, diagnostiko prodajnih procesov, ocene tržnega potenciala in vzpostavljanja prodajnih aktivnosti pri mednarodnih širitvah. S svojimi bogatimi izkušnjami, znanji in povezavami je do zdaj pomagal številnim start-upom in visokotehnološkim podjetjem, kot so Zemanta, D·Labs, Outfit7, Jobbatical, TrustYou, Chipolo, Serengeti, bizXpand, Datalab, Bisnode, Klika, 4th Office in drugim. V svoji bogati karieri pa je med drugim vodil tudi prodajo v podjetjih Hermes SoftLab in Lohika, ponudniku software rešitev iz Silicijeve doline.

Tomaž Pavlica, diplomiran ekonomist  s končanim EMBA in več kot 20-letnimi vodstvenimi izkušnjami v regiji in Srednji Evropi. Večino časa je vodil posle, projekte in time, s katerimi so kreirali spremembe in nove poslovne modele. V korporaciji OMV je izoblikoval 7-letno kariero, najprej kot direktor maloprodaje v Sloveniji, nato kot direktor marketinga za regijo Adriatic in kot direktor marketinga za Evropo v OMV GmbH, Dunaj. Leta 2010 je ustanovil svoje podjetje, ki se ukvarja s svetovanjem in internim managementom na področjih oblikovanja celovite uporabniške izkušnje, prodaje, marketinga, razvoja novih poslovnih modelov in projektnega vodenja. Marketing in prodaja in z njima povezana psihologija potrošnikov zanj nista le posel, ampak predvsem strast.

-----

Progam sofinancirata Slovenski podjetniški sklad in Evropska unija, in sicer iz Evropskega sklada za regionalni razvoj. Izvaja se na podlagi programa Vsebinska podpora prejemnikov sredstev (MSP) v obdobju od 2018 do 2023 v okviru Operativnega programa za izvajanje evropske kohezijske politike v obdobju od 2014 do 2020.

 


Nazaj