Oglaševanje v zdravstvu in njegove posebnosti
Datum dogodka: 02. 12. 2024 ob 16:00
Ste startup ali podjetje, ki želi vstopiti na trg medicinskih pripomočkov pa ne veste katerih marketinških prijemov se poslužiti?
Na dogodku bomo skupaj z gosti razkrili promocijske strategije in nasvete, ki so jih naša uspešna podjetja uporabila za vstop na zahtevni trg medicinskih pripomočkov, prehranskih dodatkov in pridobivanju strank na širšem področju zdravja:
- Skladnosti z zakonodajo
- Etičnem oglaševanju in zaupanju v zdravstvu
- Digitalnem marketingu in varstvo podatkov v skladu z GDPR
- Sodelovanju z zdravstvenimi strokovnjaki in ustanovami za večjo kredibilnost
Kdaj: 2. december od 16:00 do 18:00 ure
Kje: Bistro FTP
Z nami bodo:
HelloBetter Strokovnjakinja na področju trženja digitalni storitev, CRM ter marketinških strategij in kampanj. Trenutno je zaposlena kot CRM strokovnjakinja v nemškem startupu HelloBetter, vodilnem podjetju na področju DIGA (Digital Health Applications), ki trenutno razvija AI-osnovano aplikacijo MindFit za psihoterapijo na daljavo. Med drugim je delala v startupu HiAriana (2018-2019), ki je nudilo chatbota za podporo pacientom. Področje digitalnih zdravstvenih inovacij ji tako ni tuje. |
Intergalaktika Natalija Podjaveršek Petković ima več kot 20 let izkušenj na področju trženja v zdravstvu, strateških partnerstev in komuniciranja z javnostmi v farmacevtskem in zdravstvenem sektorju. S strateškim povezovanjem in osredotočenostjo na potrebe deležnikov pomaga organizacijam optimizirati storitve, izboljšati rezultate in graditi trajnostne rešitve. Njen pozitiven pristop, zmožnost vodenja sprememb in timsko delo so ključni za doseganje uspeha vseh vpletenih. |
Vesmed d.o.o. Zdravnica z več kot 15-letnimi izkušnjami v družinski medicini, navdušenka nad digitalizacijo ter zagovornica sprememb v zdravstvu saj so le te potrebne in izvedljive prav z modernizacijo in napredno tehnologijo. |
Prijava obvezna
To je vaša priložnost za vpoglede v najboljše prakse in konkretne nasvete, ki vam bodo omogočili lažji vstop na zahtevnem zdravstvenem trgu!
Nazaj