Medijska strategija - Kako zgraditi prepoznavnost in izstopati

Medijska strategija - Kako zgraditi prepoznavnost in izstopati

Datum dogodka: 19. 09. 2024 ob 17:00

Prijava na dogodek

Želite povečati prepoznavnost svojega podjetja, organizacije ali projekta? Se sprašujete, kako pristopiti do medijev in zgraditi uspešne odnose z novinarji? Pridružite se našemu srečanju, kjer bomo raziskali ključne korake za učinkovito sodelovanje z mediji.

Na srečanju boste izvedeli:

  • Kako prepoznati zgodbo, ki bo pritegnila pozornost medijev.
  • Kako pravilno pripraviti sporočilo za javnost.
  • Učinkovite načine za vzpostavljanje in vzdrževanje odnosov z novinarji.
  • Praktične nasvete za uspešen intervju in javni nastop.
  • Kako ravnati v kriznih situacijah ter obvladovati negativne medijske objave.

Gostujoči strokovnjaki:

  • Mitja Sagaj, novinar in urednik časnika Večer
  • Janja Pavlin, strokovnjakinja za odnose javnostmi

Pogovor vodi Elvisa Basailović, vodja komuniciranja v Tehnloškem parku Ljubljana

Komu je delavnica namenjena?

Prvotno start-up podjetjem v začetnih fazah razvoja, dobrodošli pa so vsi marketinški strokovnjaki, organizacije ter vsi, ki želijo izboljšati svoje odnose z mediji.

Čas in lokacija

Datum: 19.9.2024, 17.00 - 18.30
Lokacija: Tehnološki park Ljubljana

O natančni lokaciji (sejni sobi) vas bomo obvestili en dan prej po e-pošti, ki je odvisna od števila prijav oz. velikosti skupine. 

Po zaključku srečanja se bomo odpravili na pijačo h glavnemu odru Arene Tehnologij, kjer se bo nadaljeval TNT show in party (https://lnkd.in/dgytbvNM).

* Zaradi prostorskih omejitev je število prostih mest omejeno. Sedeže bomo polnili po načelu kdor se prej prijavi. 

PRIJAVA


Nazaj