Človek in stroj - Nova formula uspeha v marketingu
Datum dogodka: 03. 12. 2025 ob 16:00
Marketing še bolj kot kadarkoli doslej drvi s svetlobno hitrostjo. Tehnologije, vedenje potrošnikov in kanali se spreminjajo — hkrati pa se za podjetja povečuje pritisk: kako ostati vidni, kako komunicirati relevantno, kako ohraniti človečnost. Raziskava Deloitte Digital ugotavlja, da tisti, ki uspejo oblikovati izkušnje, ki so za potrošnika relevantne, dosegajo boljše rezultate.
Marketing v letu 2025 in naprej je hibrid: tehnologija (UI, podatki, orodja) + človeški dejavnik (čustva, kreativnost, vrednote). Tisti, ki uspejo najti pravo ravnovesje, bodo izstopali.
VSEBINA POGOVORA:
-
Tehnologija in orodja
-
Količina vsebin in pozornost potrošnikov
-
Čustva, empatija, autentičnost
-
Strategija za znamko in izkušnjo
-
Prihodnost in pogled naprej
Dogodek po potekal v obliki neformalnega pogovora z gostoma:
- Peter Vidmar, direktor in soustanovitelj Agencije 101
- Darja Brečko Poženel, direktorica in soustanoviteljica DBP Studia
Moderatorki: Elvisa Basailović in Marša Tavčar
Podatki o dogodku
Sreda, 3. 12. 2025, 16.00 - 18.00, v sejni sobi v 2. nadstropju stavbe B (na stavbah so velike črke). Naslov: Tehnološki park 19.
Dogodek je brezplačen, število mest pa omejeno.
Sledi novoletno druženje TPLJ skupnosti (18.00 - 21.00)
Po bojih in idejnih udarcih se vsi zberemo v osrednjem atriju. Kuhano vino, pečen kostanj, DJ in neformalni “pitchi” pod lučkami. Ker v podjetništvu, tako kot v športu, zmagujemo skupaj.
PRIDEM!

Nazaj