Človek in stroj - Nova formula uspeha v marketingu

Človek in stroj - Nova formula uspeha v marketingu

Datum dogodka: 03. 12. 2025 ob 16:00

Marketing še bolj kot kadarkoli doslej drvi s svetlobno hitrostjo. Tehnologije, vedenje potrošnikov in kanali se spreminjajo — hkrati pa se za podjetja povečuje pritisk: kako ostati vidni, kako komunicirati relevantno, kako ohraniti človečnost. Raziskava Deloitte Digital ugotavlja, da tisti, ki uspejo oblikovati izkušnje, ki so za potrošnika relevantne, dosegajo boljše rezultate.

Marketing v letu 2025 in naprej je hibrid: tehnologija (UI, podatki, orodja) + človeški dejavnik (čustva, kreativnost, vrednote). Tisti, ki uspejo najti pravo ravnovesje, bodo izstopali.

VSEBINA POGOVORA:

  • Tehnologija in orodja

  • Količina vsebin in pozornost potrošnikov

  • Čustva, empatija, autentičnost

  • Strategija za znamko in izkušnjo

  • Prihodnost in pogled naprej

Dogodek po potekal v obliki neformalnega pogovora z gostoma:

  • Peter Vidmar, direktor in soustanovitelj Agencije 101
  • Darja Brečko Poženel, direktorica in soustanoviteljica DBP Studia

Moderatorki: Elvisa Basailović in Marša Tavčar

Podatki o dogodku

Sreda, 3. 12. 2025, 16.00 - 18.00, v sejni sobi v 2. nadstropju stavbe B (na stavbah so velike črke). Naslov: Tehnološki park 19.

Dogodek je brezplačen, število mest pa omejeno.

Sledi novoletno druženje TPLJ skupnosti (18.00 - 21.00)

Po bojih in idejnih udarcih se vsi zberemo v osrednjem atriju. Kuhano vino, pečen kostanj, DJ in neformalni “pitchi” pod lučkami. Ker v podjetništvu, tako kot v športu, zmagujemo skupaj

PRIDEM!

 


Nazaj