Srčno vodenje podjetja in zaposlenih se začne z osebno rastjo

20. 06. 2019

Srčno vodenje podjetja in zaposlenih se začne z osebno rastjo

V Tehnološkem parku Ljubljana smo pretekli teden organizirali delavnico in okroglo mizo s štirimi srčnimi voditelji: Sonjo Klopčič, Miho Lavtarjem, Ino Kukuvič Borovnik in Urošem Ferlinom, ki so vsak s svojimi zanimivimi življenjskimi zgodbami in poslovnimi izzivi predstavili drugačen vpogled v vodenje, kot smo ga običajno vajeni. Vsak s svojo zgodbo, vendar enotni: spremeniti način, na katerega vodje vodijo podjetja in zaposlene!

Uroš Ferlin se je rodil z disleksijo in je zaradi tega trčil ob ogromno ovir v poslu. »Osredotočite se na vrline. Vprašajte se kaj vas motivira, kaj je vaša strast in kaj je vaša naravna sposobnost ter si jih redno zapisujte. Odprite srce in začutite svojo drugačnost.«

Ina Kukovič Borovnik, inspirativna razvijalka posla, se je odločila za študij prava, ker je mislila, da bo s tem znanjem spremenila vse nepravilnosti v državi, vendar je z leti dela v različnih organizacijah doma in v tujini ugotovila, da lahko spreminjamo samo sebe.

Miha Lavtar je predstavil svoj način srčnega vodenja podjetja Optiweb. Z majhnimi spodbudami kot so t.i. hvalilnica za pohvale sodelavcev, letna kava z direktorjem, redni teambuildingi, se lahko posamezniki počutijo videne, slišane in upoštevane. Vsakdo ima veliko priložnosti za rast, vendar delajo največ na tem, da zaposleni razvijajo mehke veščine, ki so po njegovem mnenju najbolj ključne za razvoj tako posameznika kot posla.

Sonja Klopčič, direktorica in avtorica, razvijalka sodobnega voditeljstva, ki digitalno dobo prepleta z brezčasnimi modrostmi staroselcev in vse to povezuje v pet pristopov vodenja za prihodnost. Vse pristope je opisala v svoji knjigi AEIOU voditeljstva ter pravi »Če so Italijani poznani po dizajnu in modi, bi bili lahko Slovenci znani po srčnem načinu vodenja!«

Predstavljamo ključne srčne napotke, ki so se nam vtisnili v spomin:

  1. Ključna naloga voditelja ni ustvarjati sledilce, ampak razvijati voditelje.
  2. Jezik jamranja in obrekovanja je treba čim prej zajeziti. Potrebno se je naučiti jezika odgovornosti in ta se vedno začne pri vodji.
  3. Vzemi si minuto tišine, ko jo potrebuješ in bodi hvaležen za vsaj eno stvar na dan (zapiši si jo).
  4. Zabavajmo se, takrat vse teče. Mislimo, da moramo biti pri poslu smrtno resni. Velikokrat smo se zmenili za posel, ko se nismo imeli namena zmenit, ker si nismo nadeli »biznis maske«. Naj bodo podjetja bolj igrišča kot bojišča!
  5. Brez osebne rasti, ne moremo karierno rasti. Vse spremembe se najprej začnejo pri nas samih.

Video posnetek

 

Zapisala:
Elvisa Basailović

 

 

Nazaj