S storytellingom do uspešne prijave na SME instrument

11. 12. 2018

S storytellingom do uspešne prijave na SME instrument

Številnim tehnološkim podjetjem uspe prepričati investitorje in pridobiti milijonske investicije. Ni pa to edina od možnosti za financiranje. Poznate razpis Horizon 2020 SME Instrument? V torek, 4. decembra 2018, smo pri nas gostili delavnico s Kristjanom Zemljičem, ki nam je podal številne uporabne nasvete o tem, kako čim bolj učinkovito pripraviti prijavo, ki bo prepričala ocenjevalce.            

Do uspeha na razpisu je izredno težka pot, ampak ne nemogoča. Kot trdi Kristjan Zemljič, predstavnik Global Disruption. »Dobro izpolnjena prijavnica mora namreč predstaviti poslovne in ne le finančne rizike, učinke na industrijo in celo na družbo ter konkretne tehnološke rešitve,« je še povedal. Pogosti razlogi za slabo napisano prijavo so po njegovem mnenju predvsem slabo razumevanje strukture in namena projekta,  slabo načrtovana prodajna strategija in prihodki, zanemarjanje potreb trga in slabi opisi kompetenc ter sposobnosti prijavitelja.

Uspeh na razpisu vam lahko prinese do 2.5 milijona EUR     

EU bo do leta 2020 izbrala 4000 inovativnih malih in srednjih ter zagonskih podjetij, ki bodo prejela sredstva. »Na razpisu uspe le 6% pogumnih in hrabrih podjetij,« pravi Zemljič in svetuje, da je za snovanje konkurenčnega projekta potrebno poznati razmišljanje ocenjevalcev, napredne strategije predstavitve in preučiti primere dobrih praks.   

Prepričajte ocenjevalce, da ste N.1!       

  • Spoznajte svojo konkurenco.
  • Bodite dovolj ambiciozni.
  • S ponujeno rešitvijo poskusite rešiti globalen problem.
  • V prijavi jasno argumentirajte, zakaj je vaša rešitev najboljša.
  • Predstavite učinek pridobljenih sredstev na podjetje in tudi širše - na industrijo oz. družbo.
  • Odgovorite na vsa zastavljena vprašanja.
  • Segmentirajte trg in spoznajte svojega kupca.
  • Konkurenčne prednosti in finančno konstrukcijo prikažite v tabeli.
  • Natančno opišite korake vstopa na trg.
  • Predstavite dosežke podjetja in posameznikov v ekipi. Vsakega zanimajo obrazi, ki stojijo za idejo.
  • Uporabljajte enostaven jezik, podprt s tabelami, slikovnim gradivom, referencami.

Storytelling za verodostojnost prijave

Ne pozabite, povezujejo nas zgodbe. Uporabite dobro znano marketinško taktiko »storytellinga«. Ocenjevalca prepričajte s pripovedjo in v središče postavite rešitev konkretnega izziva. Ocenjevalci so ljudje z različnih področjih in z raznovrstnimi znanji, zato mora biti vsebina prijave predstavljena čim bolj splošno, v razumljivem jeziku, vendar podkrepljena s trdnimi argumenti in specifičnimi dejstvi, ki jih lahko potrdijo tudi strokovnjaki iz branže.

Oglejte si zgodbe o uspehu. Podrobnosti in opisi so na voljo TUKAJ.

Ključne besede: zemljic, zemljič, SME, Global Disruption

Nazaj