Dnevi podjetništva – dvodnevni dogodek s pozitivno energijo, dobrimi podjetniškimi zgodbami in uporabnimi nasveti

20. 11. 2018

Dnevi podjetništva – dvodnevni dogodek s pozitivno energijo, dobrimi podjetniškimi zgodbami in uporabnimi nasveti

13. in 14. novembra 2018 smo s podjetjem Data d.o.o. organizirali že 11. Dneve podjetništva. Prvi dan, ko smo se pogovarjali o zakonih, pravilnikih, dobičkih in davkih, je bil bolj “zakonsko naravnan”, drugi dan pa smo, kot je že ob otvoritvi dejala Jožka Hegler, v.d. direktorja Tehnološkega parka Ljubljana, prisluhnili “bolj ležernim temam.”

9 brezplačnih predavanj, okrogla miza in neprecenljivo mreženje

Na letošnjih Dnevih podjetništva smo izvedli 9 brezplačnih predavanj, okroglo mizo o državni podpori pri prodoru v tujino ter neprecenljivo mreženje med podjetniki, predavatelji in ostalimi udeleženci.

Zakonodaja, davki, internacionalizacija, talenti in blockchain tehnologija

Popeljali smo se v svet zakonov, pravilnikov in evidenc ter predstavili obveznosti, ki jih nalaga zakonodaja, pregledali davčne obveznosti in spregovorili o internacionalizaciji slovenskih podjetij. Posvetili smo se tudi aktualni temi – obdavčitvi kriptovalut. Jure Filip, davčni svetovalec iz podjetja Data d.o.o., je opozoril, da poslovanje s kriptovalutami z računovodskega vidika ni zadovoljivo urejeno in napovedal je, kakšne bodo obdavčitve s strani FURS. Irena Meterc iz Javne agencije Spirit je spregovorila o padcih in neuspehih, ki so sestavni del podjetniške zgodbe o uspehu.

Internacionalizacija slovenskih podjetij

Predstavniki Ministrstva RS za zunanje zadeve, predstavnik Ministrstva za gospodarski razvoj in tehnologijo ter Slovenske izvozne banke so na okrogli mizi predstavili, kje najti podporo, ko se odločite, da boste svoje poslovanje razširili v tujino. Mag. Alenka Suhadolnik iz Ministrstva RS za zunanje zadeve je uvodoma predstavila akterje internacionalizacije slovenskega gospodarstva, v nadaljevanju pa  zbranim podjetnikom predstavila instrumente gospodarske  diplomacije, vlogo ekonomskih svetovalcev oz. celotne mreže DKP. Osvetlila je tudi vlogo častnih konzulov RS ter izpostavila pomembnost oblikovanja močne blagovne znamke države. Poleg generalne direktorice Alenke Suhadolnik sta na okrogli mizi sodelovala tudi predstavnica SID, Nadja Cvek ter ustanovitelj in direktor podjetja Doctrina, Jure Pučko. Suhadolnik je opozorila tudi na slovensko odličnost v sektorju visokih tehnologij, ki v mednarodnem okolju potrebuje večjo prepoznavnost. Izpostavila je, da bo MZZ v okviru gospodarske diplomacije in znotraj DKP mreže še naprej pozornost namenjalo malim in srednjim podjetjem ter nadaljevalo s podporo visoko tehnološkim podjetjem, področjem digitalizacije, zelenih tehnologij, e-mobilnosti in krožnega gospodarstva.

Blagovna znamka ustvarja odnos med nami in našim kupcem

Drugi dan se je začel v sproščenem vzdušju. Darja Brečko Poženel je predstavila blagovne znamke. »Prav blagovna znamka s svojo zgodbo, empatijo in rešitvijo, ki jo ponuja kupcem, nosi direktno in jasno ter emotivno sporočilo do kupca,« je povedala. In kako pridobiti več strank? »Sporočilo naj bo jasno in kratko in naj odgovarja potrebam kupcev!« Predavateljica nam je za konec predstavila še primere dobrih praks – blagovne znamke: TORK, MERCEDES, ROLEX, APPLE, NIKE, STARBUCKS in slovenski primer FINES.

Kako ustvariti uspešno podjetje?

»Nedvomno s prodajo! Prodajajte, preden boste imeli produkt in prodajajte jasno, na način, ki bi ga razumela vsaka babica,« je poudaril Igor Panjan iz podjetja SmartPA, člana skupnosti Tehnološkega parka Ljubljana. Panjan je predstavil lastno izkušnjo in razlike v načinu prodaje v različnih državah in kontinentih. Ključen dejavnik za Ameriškega kupca je točnost pri roku dobave, pri Kitajcih je pomemben faktor neformalno druženje, Nizozemce in Belgijce označuje kot tolerantne kupce, Švicarje pa za razliko od Američanov kot kupce, ki ne zahtevajo popustov, ampak točnost in vrhunski produkt!

Na »Pitching cornerju« so se predstavili mladi podjetniki

Na letošnjih Dnevih podjetništva smo organizirali tudi predstavitev najbolj perspektivnih udeležencev programa Mladi podjetniki 2017-2019. Slišali smo predstavitev programov oziroma produktov Self Center Tenerife, NetX, BeLife Kombucha, ActionLace in Yorefy. Strokovna žirija je med vsemi izbrala zmagovalca. Zmagal je mladenič Mirza Ljubljankič s predstavitvijo zdravilnega napitka BeLife Kombucha. »Izbirali smo po kriteriju, kdo je v najkrajšem času največ dosegel in kdo ima največji potencial za rast,« je povedala članica komisije Vera Nunić iz Tehnološkega parka Ljubljana.

Tudi letos so Dnevi podjetništva v Tehnološki park Ljubljana privabili več kot 300 podjetnikov, bodočih podjetnikov in študentov, željnih novih znanj in izkušenj, ki so prisluhnili aktualnim vsebinam in konkretnim nasvetom z dodano vrednostjo.

Se vidimo na 12. Dnevih podjetništva v novembru 2019!

Za več informacij smo vam na voljo!

 

Dneve podjetništva smo že enajstič v partnerstvu organizirali Tehnološki park Ljubljana in podjetje Data, finančno pa nas podpirata Ministrstvo za gospodarski razvoj in tehnologijo Republike Slovenije ter javna agencija SPIRIT Slovenija.

 

 

Nazaj