Prodaja in blagovna znamka kot "perfect match" za našega kupca

Prodaja in blagovna znamka kot "perfect match" za našega kupca

Datum dogodka: 18. 06. 2019 ob 15:00

Vse, kar v podjetju počnemo v povezavi s produkti oziroma našimi storitvami, kot je kreiranje blagovnih znamk, promocijske kampanje, postavitev prodajnih procesov, vse to počnemo izključno zaradi naših strank. Da pridemo do cilja, je pomembno, da vemo, kaj se moramo vprašati, da dobimo vse potrebne informacije, ki bodo vplivale na moč naše blagovne znamke in uspešno prodajo.

Vsi vemo, da se z blagovno znamko ločimo od konkurence, toda malokdo ve, kako, predvsem pa, kako to početi profesionalno in učinkovito. Na delavnici se bomo ukvarjali z vprašanji, kot recimo: "Kaj se moramo vprašati, da dobimo vse potrebne informacije, kakšna bo naša komunikacijska strategija, kako razumeti naše stranke in kako se aktivirati v smeri prodajnega uspeha, kje je skrita moč vaše blagovne znamke, kaj ima osebnost blagovne znamke opraviti z vašimi kupci ..." Odgovorili si boste na ključna vprašanja pri razvoju lastnege blagovne znamke, dobili idejo in navdih za kreiranje lastne blagovne znamke, dobili odgovore na vprašanja in povratno informacijo izkušenega mentorja ter našli pomemben in močen stik med blagovno znamko in prodajo.

O prodaji

Prodaja je izrednega pomena v vsakem podjetju. Zakaj?
Odgovori so jasni in prepreprosti:

- ker generira prihodke,
- ker smo s prodajo v nenehnem stiku s kupci,
- ker je gonilna sila razvoja,
- ker nas ne pusti zaspati in
- ker brez prodaje ni nas, ni preživetja.

V prodaji imamo 3 glavne elemente: Produkt / storitev, stranke in prodajno ekipo / podjetje.
Naš cilj je nenehno obvladovanje vseh treh elementov skozi prodajni proces prodaje.

Na delavnici boste izvedeli:

1. Zakaj je prodaja pomembna?
2. Kdo je prodajna ekipa in kakšna je miselnost v prodaji?
3. Kdo so naše stranke?
4. Kako razmišljajo naše stranke?
5. Kako spremljamo prodajno uspešnost s prodajno analitiko?
6. Kako razviti prodajni proces in na kaj moramo biti pozorni?
7. Kako ne pozabimo in uporabljamo poprodajne aktivnosti?

Predavanje in delavnico bosta vodila dva izkušena strokovnjaka Darja Brečko Poženel in Boško Praštalo.

Darja Brečko Poženel je direktorica podjetja DBP – Brand Design Studio in ima več kot 20 let izkušenj z razvojem blagovnih znamk in grafičnim oblikovanjem. Njena dela so bila večkrat nagrajena tako doma kot v tujini. Darja je tudi docentka na Fakulteti za oblikovanje v Ljubljani in predavateljica na domačih in tujih konferencah. Je avtorica in soustvarjalka zgodb mnogih uspešnih blagovnih znamk, kot so Pekarna Grosuplje, Planet Bio, Restavracija 123, Zarestaj in mmnoge druge. V letu 2015 je bila med drugim tudi art direktor v slovenskem pospeševalniku za startup podjetja ABC accelator, kjer je skbela za razvoj in promocijo blagovnih znamk startup podjetij.

Boško Praštalo je ekspert za mreženje in B2B prodajo. Neposredne izkušnje v prodaji je pridobival kot direktor prodaje na Radiu Center, bussines developer v podjetju ePrvak, vodja prodajne mreže v največji turistični agenciji Kompas, kjer je skrbel za 12 poslovalnic. Izkušnje ima tudi v osebni prodaji končnim kupcem (B2C). Izkušnje je pridobil z trženjem infrardečih panelov, kjer je vodil tudi celotno prodajno ekipo 9-10 tržnikov. Zato iz prve roke pozna vse oblike osebne prodaje, tako maloprodajo, B2B osebno prodajo, B2C osebno prodajo. Ker v prodaji štejejo rezultati, v mreženju po kvalitetni odnosi, ve kako pristopati, vzpostaviti, vzdrževati in navdušiti osebe v prodaji nad storitvijo oz. izdelkom, ki ga tržimo.

Komu je delavnica namenjena?

Podjetjem in podjetnikom, ki delujejo v B2B segmentu, vodje prodaje, marketinga.

Datum, ura in lokacija

Četrtek 18. 6. 2019, od 15:00 – 18:00

Lokacija: Konferenčna dvorana stavbe B, Tehnološki park Ljubljana


Nazaj