Poslovno mreženje za uspešno B2B prodajo

Poslovno mreženje za uspešno B2B prodajo

Datum dogodka: 18. 04. 2019 ob 14:00

Zanimiv, praktičen in aktualen seminar o veščinah mreženja za B2B prodajo. Na seminarju boste spoznali trike in nasvete, kako se učinkovito mrežiti in kako se izogniti najpogostejšim napakam pri mreženju. Poudarek delavnice bo zlasti na tem, kako priti do pravih poslovnih stikov na dogodkih in jih »konvertati« v prodajni »lead«, iz katerega lahko realizirate tudi poslovno sodelovanje.

Predavatelj bo Boško Praštalo, specialist na področju B2B prodaje in poslovnega mreženja.

Program

Seminar je delavničnega tipa in bo 1/3 znanja predana izkustveno, na podlagi nalog za udeležence in konkretnih primerov iz prakse.

1. del: Priprava na učinkovito mreženje in navezovanje stikov na dogodkih

  • Kako sebe pripraviti za učinkovito poslovne mreženje?
  • 10 najpogostejših napak pri mreženju in kako se jim izogniti?
  • Katere naloge je treba opraviti preden se gre na poslovno mreženje?
  • Kdaj se poslovno mrežiti in koliko časa temu nameniti?
  • Kako postaviti cilje, ki jih želimo doseči s poslovnim mreženjem?
  • Kako posamezniki različno dojemajo koncept mreženja?

2. del: Mreženje na dogodkih

  • Kako pravilno izbrati dogodke glede na predhodno določene cilje in trenuten status? Udeležba na dogodku zahteva od nas veliko časa in finančna sredstva? Zakaj je toliko pomembno, katere dogodke izberemo?
  • Kaj vse je potrebno narediti pred udeležbo na dogodku s ciljem, da se izkoristi potencial samega dogodka?
  • Kako iti na dogodek, sami ali v družbi prijateljev? Kakšne so taktike mreženja v primeru, da se dogodka udeležimo sami oziroma v družbi nekoga?
  • Kako in kdaj priti na dogodek? Katere so prednosti, če se dogodka udeležimo pravočasno?
  • Kako na samem dogodku pristopati in spoznati nove ljudi? Bolečina večine nas je, da nimamo poguma pristopiti in da se obremenjujemo z napačnimi mislimi. Kako to premagati in z nasmehom pristopati do novih ljudi?
  • Kako odreagirati, če na dogodku poteka mreženje predobro in na enkrat spoznate 15 ali 20 ljudi?
  • Kakšna so pravila, ko se predstavljate novemu sogovorniku? Kaj je dovoljeno in kaj ne?
  • Kriteriji za ocenjevanje kvalitete in uspešnosti udeležbe na izbranem dogodku in na osnovi česa boste sprejeti odločitev o ponovni udeležbi?

3. del: follow up - spremljanje in dodatne aktivnosti pri skrbi za svojo poslovno mrežo

  • Kakšen je namen follow up-a? Kako ga ustrezno izvajati?
  • Kako izkoristiti neaktivnost drugih in pustiti nepozaben pečat pri svojih kontaktih?
  • Kako najučinkoviteje delati follow up pri svojih kontaktih?
  • Kakšna je procedura pravilnega follow upa, katerim 3 korakom moramo vedno slediti?
  • Kako pripraviti dober follow up mail, koliko vsebine je treba napisati in kaj naj vsebuje naš podpis?
  • Kdaj je najprimernejši čas za izvajanje follow up-a? Posamezniki izredno hitro padejo v svoj ritem življenja in časovna komponenta je ključna za učinkovitost follow up-a.
  • Kakšen je pomen socialnih omrežjih pri follow up? Dejstvo je, da imamo različna socialna omrežja in da le-ta uporabljamo iz različnih razlogov. Kdaj uporabiti Facebook, Linkedin in ostala socialna omrežja pri jačanju poslovne mreže?
  • Kako veste, da imate resen kontakt in na kaj je treba biti pozoren, da resni kontakti dobijo potrebno pozornost?
  • Kakšne so aktivnosti in koraki za obvladovanje svojo poslovne mreže, ko ta postane izredno velika?

Komu je seminar namenjen?

Seminar je namenjen zlasti direktorjem, prodajnikom in vsem, ki želite izboljšati navezovanje poslovnih stikov in pridobiti kvalitetne kontakte za vaš posel na dogodkih.

Brezplačni strateški 1-urni posvet po seminarju

Po seminarju  vam je predavatelj na voljo za individualni 1-urni posvet za takojšen prenos naučenega v prakso.

Datum, ura in lokacija

Datum: 18. 4. 2019
Ura: 14:00 - 17:00
Lokacija: Konferenčna dvorana stavbe B, Tehnološki park Ljubljana

Seminar je BREZPLAČEN, za dodatne informacije pišite na vlado.begovic@tp-lj.si.


Nazaj