Marketinško-prodajni »tips & tricks« za B2B podjetja

Marketinško-prodajni »tips & tricks« za B2B podjetja

Datum dogodka: 06. 06. 2019 ob 13:00

Minili so časi, ko so B2B podjetja prodajala zgolj na tematskih sejmih, in prek grajenja osebnih prodajnih ter distribucijskih mrež. Vse več podjetij v B2B nišah spoznava, da jim digitalni kanali ponujajo izjemen potencial, in jim odpirajo nove, prej nedosegljive trge in kupce. Tudi B2B spletna prodaja pa je vse bolj "human" in "customer-centric".

Kaj boste spoznali na delavnici?

Inbound metodologija temelji na pridobivanju leadov, ki konzumirajo naše kvalitetne vsebine. Vsebina mora biti zasnovana z mislijo na naše kupce oz. leade, ki jih moramo čim bolj empatično dojemati. S tem ko se postavimo v njihovo "kožo", smo v poziciji, ko jim z našo vsebino dodajamo konkretno vrednost in nagovarjamo njihove prave bolečine ter potrebe. S tem hkrati tudi razvijamo dolgoročnejše, trdne odnose z našimi ciljnimi segmenti.

Social selling je koncept, oziroma proces razvijanja odnosov, kot del prodajnega procesa, ki poteka prek socialnih omrežij. Vse organske aktivnosti pa odlično komplementira plačljivo LinkedIn oglaševanje, ki nam omogoča zelo natančne segmentacije, ciljanje, in veliko zanimivih oglaševalskih opcij.

Slišali boste tudi, kako lahko s pomočjo marketing automation orodja, povežemo marketing in prodajo v bolj kohezivno enoto. Naloga marketinga je namreč tudi ta, da prodaji zagotovi relevantne in negovane leade. Prodaja pa po drugi strani mora marketingu vračati kvaliteten feedback.

Vse opisano je zelo pomembno, za uspešno inbound prodajo, in optimalen digitalno-marketinški "mix" v B2B nišah.

Na delavnici vas bomo opremili s potrebnim znanjem, ter vas seznanili z različnimi opcijami, in konkretnimi orodji, ki so vam na voljo, da si boste lahko zagotovili konkurenčno prednost na trgu.

Damjan

  • LinkedIn marketinške rešitve:

Plačljivo oglaševanje (LI Ads)

S plačljivim oglaševanjem lahko dosežemo rezultate, ki jih zgolj z organskimi vsebinami ne bi mogli. LinkedIn Ads oglaševalska platforma omogoča veliko različnih tipov oglasov, umestitev, zelo podrobno in učinkovito ciljanje oz. profilacijo in veliko več;

LinkedIn “storytelling”

Inbound in Content marketing, sta že zelo pomembna elementa celostne digitalno-marketinške strategije, pri večini podjetij, ki so se spleta lotili celostno.

  • Marketing automation - bodite korak pred konkurenco

Spoznali boste mogočno “open source”, brezplačno marketing automation orodje.

Marketing automation orodja nam pomagajo pri upravljanju z leadi, avtomatizaciji komunikacije, procesov vzdolž nakupne poti, personalizaciji, zaznavanju nakupne intence, in veliko več...

Dino

  • Social Selling

Čeprav B2B pomeni poslovanje podjetja z drugim podjetjem, pa posel še vedno opravimo ljudje. Zato je pomembno, da vemo kako najti potencialne kupce, kako se z njimi uspešno povezati in kako jim prinesti največ koristi z izdelkom ali storitvijo, ki jo ponujamo.

  • LinkedIn prodajne rešitve

Da lahko Social Selling preizkusimo v praksi nam je lahko že osnovna, brezplačna verzija LinkedIn-a v pomoč. Prava moč LinkedIn-a pa se pokaže z uporabo LinkedIn prodajnih rešitev s katerimi lahko še lažje najdemo naše potencialne kupce, ter pridobimo več informacij o njih.

  • Vzpostavitev in uporaba CRM sistema

Da lahko pridobljene informacije o naših potencialnih kupcih kar se da najbolje uporabimo pri prodajnem procesu je pomembno, da vse informacije, tako o samih kupcih kot o vseh interakcijah z njimi, hranimo na enem mestu. Zato je vzpostavitev in uporaba CRM sistema zelo pomembna, saj omogoča dostop do vseh teh informacij in nam da vsakič dobro izhodišče za interakcijo s (potencialno) stranko.

  • Predstavljanje podjetja na LinkedIn-u

Za boljšo predstavitev podjetja na LinkedIn-u je pomembno, da poznamo vse možnosti s katerimi lahko podjetje kar najbolj predstavimo na LinkedIn-u, zato si bomo pogledali dobre prakse urejanja Company in Showcase strani na LinkedIn-u.

Komu je delavnica namenjena?

Podjetjem in podjetnikom, ki delujejo v B2B segmentu, vodje prodaje, marketinga.

Datum, ura in lokacija

Četrtek 6. 6. 2019, od 13:00 – 16:00

Lokacija: Konferenčna dvorana stavbe B, Tehnološki park Ljubljana


Nazaj