GDPR v marketingu

GDPR v marketingu

Datum dogodka: 22. 10. 2019 ob 14:00

Prijava na dogodek

Kaj storiti z našo spletno stranjo, da se izognemo enormnim globam po GDPR?

Imate nastavljeno ustrezno analitiko, naštudirano optimizacijo spletne strani, je vaša spletna stran vizualno in vsebinsko vrhunska, kar dokazujejo številni leadi in konverzije? Odlično!

Ampak - ne pozabite na zadnji, oziroma bolje rečeno PRVI korak v celotni zgodbi! Če še niste, potem je sedaj že skrajni čas, da uredite sledeče zadeve:

  • Piškotke,
  • politiko zasebnosti,
  • privolitve za pošiljanje e-obvestil …

Le nekaj poudarkov, s katerimi se srečujemo v praktično vsaki organizaciji. Če vam izguba ugleda in potencialnih kupcev ni dovolj, pristavimo k temu še nenormalno visoke globe, ki jih prinaša GDPR (do 20 milijonov evrov) in pridemo do ugotovitve, da se še kako splača spletno stran uskladiti z zakonodajo.

Vas zanima, kako?

Pridružite se nam v torek, 22. oktobra, ob 14. uri v Konferenčni dvorani Tehnološkega parka Ljubljana in se izognite nepotrebnim globam.

Klemen Kraigher Mišič – Info Hiša

Klemen je direktor Info hiše in nekdanji dolgoletni državni nadzornik za varstvo osebnih podatkov. Med delom pri Informacijskem pooblaščencu se je loteval najtežjih primerov, kot ekspert EU sodeloval na twinning projektih, bil avtor strokovnih člankov ter predavatelj v Sloveniji in tujini.

Komu je delavnica namenjena?

Namenjena je start-upom in SMEjem.

Datum, ura in lokacija

Torek, 22. oktober 2019, od 14:00 do 16:00

Lokacija: Konferenčna dvorana stavbe B, Tehnološki park 19.

 

OPOZORILO: Če se na delavnico prijavite, ter se je ne udeležite in se pravočasno ne odjavite, se ne boste smeli udeležiti nadaljnjih 5 delavnic/dogodkov, ki jih organizira Tehnološki park Ljubljana d.o.o.


Nazaj