Ektimo demo teden: Spoznajte svoje kupce s pomočjo umetne inteligence!

Ektimo demo teden: Spoznajte svoje kupce s pomočjo umetne inteligence!

Datum dogodka: 04. 06. 2019 ob 10:00 - 11. 06. 2019 ob 14:00

Plačevanje z obrazom in avtomatsko zaznavanje ter sledenje gibanja oseb in predmetov po prostoru. Pametno oglaševanje, ki prepoznava spol, starost in celo čustva potencialne stranke. Spletna varnost in zasebnost v vedno bolj nadzorovanem svetu. Kaj pa generiranje resničnosti z digitalnimi dvojčki oseb in prostorov? Ali veste, kaj vse lahko umetna inteligenca in pametna videoanalitika naredita za vaš posel?

Če ste medijska hiša, proizvajalec, oglaševalec, trgovec, varnostno podjetje ali zgolj navdušenec nad najsodobnejšimi tehnologijami, pridite na demo teden visokotehnološkega start-upa Ektimo, člana Tehnološkega parka Ljubljana, kjer vas bo ekipa uveljavljenih podatkovnih znanstvenikov, ki so v Sloveniji tehnološki pionirji na tem področju, popeljala čez 6 konkretnih rešitev oz. primerov uporabe pametne videoanalitike, podprte z umetno inteligenco.

Od 4. do 11. junija 2019 bo visokotehnološki start-up Ektimo, ki ima svoje prostore na Tobačni ulici 5, v Ljubljani, na demo tednu na široko odprl vrata svojega laboratorija.

Termin, rezerviran za medije, je torek, 4. junij, ob 10.00 ali 14.00 uri. Za vse ostale obiskovalce pa bodo vrata laboratorija odprta od srede, 5. junija, do torka, 11. junija, v štirih časovnih sklopih – ob 9.00, 11.00, 13.00 ali 15.00 uri.

Od plačevanja z obrazom do generiranja resničnosti

Dogodek je namenjen vsem podjetjem in posameznikom, ki se tako ali drugače soočajo s pohodom umetne inteligence na področju pametne videoanalitike. Ta je v prvi vrsti namenjena doseganju tehnološkega preboja ali nadgrajevanju obstoječih delovnih procesov in poslovnih modelov v proizvodnih, trgovskih, oglaševalskih in varnostnih podjetjih. Dogodek pa je namenjen tudi raziskovalcem, programerjem, študentom in dijakom, ki razmišljajo o priložnostih umetne inteligence v vsakdanem življenju ali poslovanju. Šest vsebinskih sklopov, skozi katere se bodo obiskovalci demo tedna sprehodili pod strokovnim vodstvom Ektimovih podatkovanih znanstvenikov, obsega naslednje rešitve:

1) Pametna trgovina – Plačaj z obrazom!

V naslednjem sklopu se bodo obiskovalci sprehodili do prototipne nakupovalne police, kjer bo potekala demonstracija prepoznavanja obrazov in zaznavanja nakupa določenega izdelka. Seveda pa pametna trgovina brez blagajne oz. plačevanje z obrazom ni edini način uporabe prepoznavanja oseb. Uporabno je tudi za nadzor dostopa v tovarnah ali domovih za ostarele, personalizacijo okolja, v katerem prebiva več oseb, in mnogo drugih primerov.

2) Pametni oglaševalski panoji – Koliko si star in kaj te zanima?

Predstavitev v živo, kaj vse lahko lahko o nas razberejo nevronske mreže. Samo iz video posnetka osebe je danes možno razbrati spol, starost, smer pogleda, čustva in celo srčni utrip človeka!

Potencialna uporaba tovrstnih tehnologij je zelo široka. Z njo lahko segmentiramo obiskovalce trgovin ali dogodkov, targetirano oglašujemo s pametnimi panoji, merimo zadovoljstvo strank, zaznavamo motnje pozornosti med vožnjo ali učenjem, oglašujemo s pomočjo nevromarketinga, zaznavamo goljufije, analiziramo zaposlitvene ali medijske intervjuje in še marsikaj.

3) Sledenje gibanja oseb in predmetov – Kaj delaš in koga to zanima?

Ko se bodo obiskovalci vrnili z nakupov, si bodo ogledali Ektimov laboratorij, kjer jih bodo posnele njihove s 3D tiskom natisnjene kamere. Te bodo obiskovalce sledile po prostoru in detektirale njihovo telesno držo. Pa ne samo to, kamere so sposobne slediti tudi predmetom, ne samo osebam. Zbrane podatke je možno združevati in tako generirati koristne informacije o celovitem dogajanju v prostoru. Eden od načinov tovrstne agregacije je t.i. heatmap, na katerem je z barvami prikazano, kje v prostoru so se osebe največ zadrževale.

Tovrstna rešitev je zelo koristna pri optimizaciji proizvodnih procesov, pri sledenju materiala, zaznavanju anomalij v proizvodnem procesu, pa tudi pri takojšnjem odkrivanju padcev, izgube zavesti in drugih kritičnih dogodkih v bolnišnicah, domovih za ostarele ali na primer v prostorih z nevarnimi plini.

4) Generiranje resničnosti – Digitalni dvojčki oseb in prostorov!

Pri razvoju algoritmov umetne inteligence se pogosto soočamo s situacijo, kjer imamo na voljo sicer zelo veliko podatkov, vendar premalo takšnih, ki so označeni in primerni za učenje algoritmov. Ker je označevanje podatkov pogosto drag, počasen in mučen proces, v Ektimu ustvarjajo prepričljiva virtualna okolja, kjer se lahko algoritmi učijo na neomejenih količinah podatkov.

5) Se bojite za svojo zasebnost – Umetna inteligenca je lahko tudi varuh!

Uporaba algoritmov umetne inteligence v povezavi z videoanalitiko lahko predstavlja tudi hud vdor v zasebnost posameznikov. Vendar pa tovrstno tehnologijo lahko uporabimo tudi v boju proti temu. V živo si boste lahko ogledali delovanje algoritma za anonimizacijo obraza ter algoritma, ki izbriše podobe oseb in ohrani zgolj informacijo o njihovih pozah oz. telesni drži.

6) Računanje v oblaku ali le v megli – Umetna inteligenca na robu!

Na koncu bo ekipa Ektima naslovila še nekaj problemov, ki jih prinaša računanje v oblaku. Prenašanje podatkov v oblak iz množice IoT naprav lahko preobremenjuje omrežja in ustvarja precejšnje stroške. Poleg tega je prenos pogosto občutljivih osebnih podatkov pod okrilje organizacije, ki ponuja tovrstne storitve, lahko kontroverzno tudi s stališča varovanja zasebnosti posameznika. Temu se lahko izognemo z obdelavo podatkov in izvajanjem algoritmov umetne inteligence neposredno na napravah računalništva na robu (t.i. edge computing). Kot primer si bomo ogledali nakupovalni voziček, opremljen z najnovejšo googlovo edge computing napravo in prikaz algoritma za zaznavanje predmetov na njej, potekala pa bo tudi demonstracija algoritma za zaznavanje obrazov v obliki mobilne aplikacije, kjer procesiranje podatkov poteka neposredno na telefonu.


Kontakt za dodatna vprašanja:

V primeru dodatnih vprašanj ali informacij glede dogodka stopite v stik s Špelo Poklukar, e-mail: spela.poklukar@ektimo.si.


Nazaj